Translate

07 października 2010

Świątecznie się robi...

... a tu dopiero październik!!! Na blogach i forach dziewczyny dziergają Anioły, bombki i inne akcesoria świąteczne. Ja jeszcze nawet stroika jesiennego nie mam!!! I znowu obudzę się na Pierwszą Gwiazdkę bez szydełkowych ozdób na Boże Narodzenie... Ale znalazłam sposób na to, żeby takie cuda mieć na choince :) Na jedno Candy już się zapisałam, gdzie do wygrania Anioł, a teraz znalazłam Candy u Janeczki. Do wygrania Anioł, bombki, albo dzwonki. Wszystkie piękne. 



A ja czekam na ładny dzień żeby pochwalić się zdjęciem firanki (bo jak były ładne dni, to zapomniałam...), w szewca się bawię i obszywam balerinki skórą i myślę nad rozpoczęciem pracy z muliną :)- na razie tylko myślę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)