Translate

21 listopada 2010

Świąteczne wieńce i wianuszki.

Święta już tuż tuż, czasu coraz mniej, więc i postów coraz więcej :)
Dziś kolejna porcja zdjęć z gazetek reklamowych  (Dagli'Brugsen, Euro Spar, Fotex, Kvikly, Plantorama), tym razem jednak nie stroiki adwentowe, ale wieńce, wianuszki i stroiki na drzwi oraz (jak się dowiedziałam dzięki Ivory) stroiki na groby.

bukiet z grzybem i serduszkami
serce z mchu

serce z tują

wieniec adwentowy ze srebrnym mchem

serce z białym mchem

wieniec z szyszkami

wieniec z porostami

wieniec z jagodami

bukiet z serduszkami


duże serce ze świerku
                                                                     
Ivory: gazetki są bardzo edukujące - ja się np nauczyłam jak jest mech i szyszki :) i na spokojnie można
przejrzeć co tu mają w sklepach :) Musze się zainteresować tymi gazetkami w pdf, choć korzystam z takich to nie wpadłam na to, żeby brać z nich zdjęcia :) Ciężko się myśli czasem... Ja też wolę sama robić wianki na drzwi i stroiki, szukam zawsze sobie w jakim stylu zrobić, a potem... tworzenie. Też zbieram szyszki :) W ogrodzie mam bluszcz, tuje, choinki, ostrokrzew i mech to w kwestii stroików jestem samowystarczalna :)  A tutaj to nawet mech można kupić :))) A co do dekorowania grobów to tak właśnie do mamy powiedziałam, że tu takie ładne serca są, żeby takie zrobiła na grób Babci :) Choć nie wiedziałam że to na groby...
A wełna z chusty to akryl 100% - z Netto zakup zdaje się, że za 12 koron "Nissegarn". A poszło na chustę jeden motek i może z metr z drugiego motka i na frędzle połowa motka. Szydełko 4. Właśnie sobie zdałam sprawę, że nie opisałam tej chust... Już naprawiam błędy :)
 Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Mam zaleglosci w komentowaniu, ale tak to normalka. Czasem w ogole nie mam czasu na komentowanie.
    Probowalam wczoraj ale komentarz nie chcial wejsc.
    Chusta udala ci sie znakomicie, fajne sa takie duze elementy. Ciekawa jestem, czy to bawelna?
    Aniolek widze grzecznie stoi i w ogole nie opada. A balwanek chyba radosc sprawil, co nie?
    Widze, ze przychodza do nas te same reklamy. Ja uwielbiam ogladac reklamy, maz tez, w piatek i sobote po prostu czekamy na nie. Ogladanie reklam w kraju obcym ma zasadnicza zalete: czlowiek rozwija swoje slownictwo. Bo skad niby wiedzialby czlowiek jak sie nazywa szlifierka czy inna wiertarka jak nie z gazetki Bauhausa?
    Apropos robienia zdjec z gazetek - mozesz oszczedzic sobie fatygi, gdyz gazetki sa na stronach internetowych sklepow. Z pdfu wystarczy wyciac odpowiedni fragment. Doszlam do tego wniosku, gdy razu jednego wyrzucilam gazetke, ktora byla mi potrzebna.
    A jesli chodzi o stroiki, to najbardziej lubie swiece adwentowa z podzialka od 1 do 24. Jak dojde do swiat, to wiem, ze polowe najciemniejszego okresu mam juz za soba. Wieniec adwentowy na drzwi zrobie sobie sama. Latem nazbieralam szyszek i mam satysfakcje, bo 3 szyszki kosztuja w Bauhausie 10 koron.
    Nie dodalas, ze znaczna czesc prezentowanych przez ciebie tym razem stroikow to ozdoby na groby. Kolezanka mi mowila, ze w okolicy swiat odbywaja sie konkursy dekorowania grobow za pomoca galezi.

    Najlepszego, Ivory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)