Translate

04 maja 2011

Czapeczka wiosenna.

Pomimo kilku strupków na twarzy, córka zdecydowała się pokazać w czapeczce, która ukończona jest już od prawie miesiąca... Zaczęłam ją robić w marcu zdaje się, ale potem zrobiło się cieplutko... Czapeczka jest wiosenno - jesienna. Czapeczka powstała z włóczki bawełniano-akrylowej. Wzór do niej zamieszczam poniżej, a zaczerpnęłam go z galerii Małej Gosi - akcesoria (link na bocznym pasku). Daszek i kwiatek - to już moja wariacja - bez wzoru :)



Wreszcie pokazałam coś wyszydełkowanego :) A w przygotowaniu post ogrodowy - o kwitnących rododendronach.
Trzymam kciuki za wszystkie roślinki w Waszych ogródkach - ja się talk przestraszyłam, że zakrywam folią na noc ogródek (cały!), a agawa i doniczkowe kwiatki i zioła chowam do piwnicy na noc! Niby u nas jest ładnie, popada przez 5 min, potem wyjdzie słońce i tak już od dwóch dni, niby temperatura ma nie przekraczać zera, ale... Śnieg w maju... a przecież mieszkam w kraju skandynawskim!
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Świetna czapeczka! I dzięki za link do wzoru, dawno szukałam jakiejś inspiracji, a zerkając na zdjęcie przy schemacie czapeczka jakoś nie przypadła mi do gustu, dopiero Twoje wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną masz modelkę. A czapeczka też jest super.
    A ja w sobotę kupiłam sadzonki kwiatów i zostawiłam na balkonie, bo dzień był ciepły i słoneczny. Ale w nocy złapał mróz i chyba je przymroził. A śnieg też w nocy u mnie padał, ale już go słońce roztopiło.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna czapeczka..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za linki, ależ wybór kapeluszy! W końcu coś dla siebie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgrabniutka czapusia, fajnie, że zamieściłaś wzór. Przyda się!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna czapeczka:-) Taka dziewczęca:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czapeczka pierwsza klasa! uściski dla Julki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna czapka, akurat na nasze zimno...gdzie ten maj?!!! Modelka super!
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna czapeczka - bardzo dziewczęca. a co do śniegu w maju, to mnie już nic nie jest w stanie zdziwić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)