Translate

23 lutego 2012

The varsatile blogger award - wyróżnienie.

"The varsatile blogger award" otrzymałam od Aunt Ivory. Dziękuję bardzo! Najbardziej za wytłumaczenie dlaczego przyznałaś mi to wyróżnienie.
Korzystając z tłumaczenia z języka angielskiego na polski jakie opublikowała Ivory, informuję że the varsatile blogger to wszechstronny autor bloga, czyli ktoś kto łapie wiele srok za ogon i o dziwo wszystko wychodzi! A żartuję sobie tak :)
A teraz zasady:
1. Dodaj wyróżnienie do swojego bloga.
2. Podziękuj osobie od której wyróżnienie otrzymałaś.
3.Podaj 7 faktów o sobie.
4. Podaj zasady wyróżnienia.
5. Przekaż wyróżnienie 15 blogom.
6. Powiadom wyróżnionych o przyznaniu im wyróżnienia.

Wyróznienie chcę przekazać blogerkom, kotóre niedawno odkryłam. Oszalałam na punkcie ich twórczości. Nie wyszukuję nowych blogów, raczej wpadam na nie w postach na blogach które już od dawna obserwuję.
I tak więc oto moje wyróżnione blogi:
1. Anstahe
2. Domowe Zacisze Jagny
3. Moje dłubanki - Jolajka
4. Przyjemne z pożytecznym - Trilli
5. Rekodajnia - Kasia
6. Szydełkowe szaleństwa Szarotki
 I to tyle, nie będzie 15 blogów, bo więcej nie poznałam w ostatnim czasie (Jeszcze Gosia w To co lubie, ale dostała wyróznienie od Ivory).
A teraz fakty o mnie:
1. Chciałam być pilotem, nawet odwiedziła szkołę orląt w Dęblinie, ale mi powedzieli, że za niska jestem, a teraz mam chore zatoki i juz po ptokach, bo nawet sobie nie polatam, nie mówiąc już o skoku spadochronem.
2. Mam dysortografię, ale traktuje to jako wstydliwą ułomność i bardzo długo pracowałam nad tym, by błędów nie robić.
3. Lubię poprawiać innych, ale jednocześnie lubię być poprawiana, uświadamiana, że czegoś nie wiem, nie znam, nie rozumiem, czy nie umiem, bo dzięki temu mogę się uczyć.
4. Jestem uparta - ciężko mnie przekonać, a im bardziej ktoś mnie namawia to tym bardziej jestem na nie - gorzej niż z osłem :) Najdłuzsze namowy trwały 5 godzin, a chodziło o lampkę wina, bo powiedziałam, że jak będę chciała to sobie naleje i żeby przestali mnie namawiać :)
5. Nie lubię teorii spiskowych o UFO, spiskach rządowych, końcach świata itp... Co ma być to będzie i nie mam zamiaru zawracać sobie głowy takimi rzeczami, bo jeszcze zapomnę że mam pralkę włączyć, czy wrzucić ciuch od suszarki :)
6. Ale jednocześnie moim pierwszym serialem, jaki obejżałam za gówniarza i pamiętam do tej pory praktycznie 3/4 odcinków to Z Archiwum X! Ale wolałam odcinki z jakimiś dziwnymi stworami i nawet nie wiecie ja się ucieszyłam, jak zaczęli powtarzać ten serial!
7. Ijeszcze serialowo tak na koniec :) Uwielbiam CSI! Obejżałam wszystkie CSI Miami, NY i Las Vegas od serii 1 po dziś dzień i dlatego kończę posta bo Las Vegas najnowszy sezon leci :) A najlepsza zabawa jest ze zgadywaniem kto i dlaczego :)

 Pozdrawiam serdecznie, a już jutro post szydełkowy :)

5 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za wyróżnienie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.Niezmiernie mi miło,że mój blog Ci się podoba :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wyróżnienie, to dla mnie szczególna chwila, bo przecież to pierwsze.Z drugiej zaś strony to dla mnie nie lada wyzwanie, bowiem pod każdym względem jestem początkująca, a tu tyle trzeba popisać. A więc do roboty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie:)
    Czytając o Tobie odkryłam podobieństwo;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)