Translate

08 stycznia 2013

Inspiration for creative.

Zapraszam Was do nowego miejsca. Jeszcze tam nudno i pusto trochę. Staram sie jak mogę, ale obiad czeka na stworzenie :)

W zakładce "Zasady" znajduje sie kilka przydatnych informacji o tym blogu, zachęcam do przeczytania i zapraszam do udziału w tworzeniu tego miejsca w którym będziemy zbierać inspiracje z których korzystamy.
Blog nazywa się Inspiration for creative, a oto link: http://inspiracjedlakreatywnych.blogspot.dk/.
Zapraszam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Szybka jesteś :-)
    Ślicznie to wszystko wymyśliłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie! Już Cię mam!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0l3Zhywh7Ks
    Może Ci się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo fajny link, właśnie o takie też filmy mi chodzi. Ale... drugi blog mam na innym koncie i tak jak napisałam w "zasadach" - proszę o przesyłanie takich ispiracji na maila, którego podałam, bardzo ułatwi mi to ogarnięcie bloga. Dziekuje za zrozumienie. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wow, fajne to n owe miejsce! ale czy będzie coś nieszydełkowego, bo ja szydełkowo niedoświadczona jestem :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie - właśnie po to załozyłam ten blog, blogi typowo szydełkowe są, a takich z róznymi technikami nie ma. Jeśli masz cos ciekawego, filmiki, zdjęcia, schematy, tutoriale to przesyłaj na maila: inspirationforcreative@gmail.com

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)