Translate

16 czerwca 2013

Gdy mysli nie mieszcza sie w slowach.

   ***
Grymas
na mojej twarzy
mówi Ci
co czuję.
Jeszcze delikatniej...
Płyńmy...
Proszę,
przeniknij mnie...
Twymi ustami,
rozpłyn się ze mną
i zatańcz
na szczycie rozkoszy,
utul do snu
Twym nagim ciałem
i pozwól zlapać mi
ostatni oddech
przed zbudzeniem.
Kochaj mnie.
                       (Alex, 2002r.)
To moje... Wrociłam by się zmierzyć z opetaniem - dlaczego dziś? Nie wiem, może dorosłam, a może to ja, kolejny tragiczny bohater romantyczny...

4 komentarze:

  1. To świetne! i przypomniało mi coś , co kiedys Ktoś dla mnie napisał ... schowałam to bardzo głęboko w szufladzie.
    Kochana, czy dobrze rozumiem, że Ty to napisałaś? Jesteś genialna! Masz tego więcej?
    Ten wiersz, koncert z Opola, który przed chwilą oglądałam ... jutro znowu będę szukać siebie z przed 15 lat ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to moje. Mam tego dużo więcej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)