Translate

20 grudnia 2013

Świąteczne stroiki moich Synków.

Julii stroik już pokazałam, teraz czas na dwa stroiki Franka i Jędrka, które zrobili w przedszkolu. Zdolniachy moje małe :)

Stroiki nie tylko są podpisane, ale wręcz są wyrazem ich charakterów. 
 Stroik Jędrka jest duży, bez zbędnych udziwnień, ozdób, jest prosty i duży.
 A to stroik Franka, dużo drobiazgów, kokardka, stroik mniejszy, z dużą ilością ozdób.

I chyba się skończyła moja era... teraz dzieci zaopatrują mnie w stroiki. Powinno mi być smutno, że już nie musze robić stroików, ale mi jest z tym dobrze, choć lubię robić stroiki, to jakoś mi z tym dobrze, że teraz to dzieci robią stroiki :) 
Zmykam bo dziś mam ciężki dzień.. i krótki, bo jasno mamy od 9 do 15... ostatni dzień i wolne :) Ale już nie przedłużam i jade do pracy :) Pozdrawiam serdecznie!!!

2 komentarze:

  1. Wspaniałe stroiki :-) Bardzo zdolnych masz synów.
    Dobrego dnia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorac pod uwage twoja kreatywnosc, to znajdziesz sobie cos innego zamiast stroikow. I bedzie wiecej wszystkiego. God Jul!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)