Translate

25 września 2010

Crunchy Peanut Butter Cookies...

... czyli co zrobić, jak się skusimy na kupno czegoś, z czym potem nie bardzo wiemy co zrobić.
Ja się skusiłam na masło orzechowe typu "Crunchy", na kanapki nie da rady, więc poszperałam na blogu Moje Wypieki i znalazłam ciasteczka Crunchy Peanut Butter Cookies. Uwierzyłam Dorocie na słowo i wypróbowałam przepis I, a nie II. No cóż, od tej pory masło orzechowe ląduje w moim koszyku dość często. Ciastka są mega proste, wręcz dziecinnie proste. na samo wykonanie jakieś 20 min i pieczenie 7min na blaszkę (u mnie zawsze 2 blaszki po ok 25 ciasteczek). Chrupiące, środek ciągnący z orzechami, maślane, nie za słodkie... tak, tak brakuje tylko bitej śmietany, czekolady i karmelu :) Ale naprawdę są warte polecenia.

jeszcze ciepłe...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)