Translate

25 września 2010

Kolejne Candy...

... nie lada gratka! Maszyna do szycia do wygrania u Imoen. Wczoraj przeglądając blogi, przechodząc z jednego do drugiego trafiłam na "Home And Me". Piękny blog. Pełen inspiracji, aż zasnąć nie mogłam. I tak sobie czytam post za postem - dość obszerne, ale czyta je się bardzo przyjemnie i czytam o candy i patrzę a tu maszyna do szycia do wygrania!!! I jeszcze termin nie upłynął, więc zebrałam się dzisiaj i się zapisałam :)

Maszyna do szycia

Szyć ręcznie i na maszynie ręcznej Singera, nauczyła mnie Babcia - krawcowa, jak i szydełkowania, nauka na drutach to robota Mamy - choć jakoś Babcia dała mi tą pasję do szycia i szydełkowania, a druty to jakoś pokracznie mi to wychodzi... Ale spokojnie, może z czasem :)
Teraz trzymam kciuki za candy, jedne i drugie zresztą, bo ta chusta... eh piękna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)