Translate

10 lipca 2012

Decu zestaw na biurko - renowacja.

Oczywiście decu zestaw na biurko po renowacji jest dla Córki. Wszystko robione w czasie Euro, ale nie podczas meczy, raczej z rana malowałam.


pudłko na karteczki, chwilowo na pierdołki








I kupiłam sobie jakieś fajne "efektowe pasty" - nie wiem jak on się nazywaja w Polsce, ale była promocja 75% to kupiłam i wypróbowałam na pudełku na gumki i na spinki. 


Nie chciałam malować całego pudełka, bo ma ono wysoki połysk i było by ciężko, więc tylko pokryłam pastą rysunki na środku.
Córka zadowolona, jak zawsze z Mamy tworów :)
Dziś krótki post bo lece sprzątnąć kuchnię po małym malowaniu :) Się wczoraj wkońcu zawzięłam i pomalowałam. Wogóle, jak wczoraj się wzięłam do roboty, to zrobiłam tyle rzeczy, że aż sama nie mogłam uwierzyć, że wszystko mi się udało! Powyciągałam wszyskie zaczęte i zalegle prace i działałam. A na wieczór zostawiłam malowanie - za które zabierałam się już chyba 2 miesiące. Bo a to się okazało, że farbę potrzebuję jakąś specjalną, a to jak już farbe miałam zaginął nam wałek, a jak się znalazł, to taśma malarska sie skończyła i tak mi zeszło... Ale ze względu na ostatni prezent jaki dostałam - o czym jutro - mogę wreście zrobić w kuchni tak jak chcę! 
Oj bedzie się działo!
Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim odwiedzającym!

10 komentarzy:

  1. Ależ pracowita z Ciebie kobieta, podziwiam!!! Fajnie wyszło Ci decu, komódka z szufladami jest prześliczna, bardzo mi się podoba! Miłej i twórczej pracy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełka są fajne. Nie znam się na artykułach decupage, więc rozumiem, że to są pasty do ozdabiania. Ciekawa jestem twojej kuchni i reszty rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co to za farby. Napisali tylko że to farby efektowe i tyle! nawet w opisie nic nie ma do czego to stosowac, ale ja sobie znalazłam dla niech takie zastosowanie :)

      Usuń
  3. Myślę,że w dziedzinie decu, to mogłabym u Ciebie pobierać nauki.Świetnie się wyspecjalizowałaś. Brawo, Olka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Ale czekaj jak tu wkrótce kuchnie pokażę :) To dopiero będzie decu!

      Usuń
  4. Super pudełka. Takie dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)