Translate

22 lipca 2012

Woreczki.

Uszyłam trzy proste woreczki z przeznaczeniem na sprzęty elektroniczno-bateryjne które mam w łazience. Męczyły mnie te kable, niby pozwijane, ale zawsze mnie denerwowały w szafce, bo tylko miejsce zajmowały. To uszyłam woreczki, dwa dla mnie, jeden dla męża, ale musze jeszcze jeden uszyć. I wiszą sobie teraz na ścianie w łazience takie oto woreczki:



A tak wyglądaja z zawartością
To tyle na dziś. Ide spać, jutro ciężki dzień, bo... dziś przyjechała pierwsza partia drewna na zimę, a jutro reszta i trzeba to ogarnąć. 
Mam tez do Was pytanie: czy widzicie zdjęcia w moich postach? Np. zdjęcie z postu o dywaniku z elementów - nie wiem czemu ale go nie widzę, a w albumie jest, a czasem jak je powiększe to też wyskakuje, ale na stronie bloga zdjęcia nie ma. Nie wiem czy to problem z kompem - nawet nie mam czasu sprawdzić co się tu dzieje, bo wiecznie zajęty... czy z blogerem, czy chwilowo, czy co?! 
Będę wdzięczna pomoc w okresileniu problemu :)
Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Pomysłowe te woreczki :) Teraz już będziesz miała wszystko pod kontrolą :)

    Zdjęcia pod dywanikiem nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wiadomosc. To oznacza ze mam mase wstawiania zdjec na nowo...

      Usuń
  2. Woreczki superanckie. Fajny pomysł przeznaczyć je na kable. Moje również przydałoby się ogarnąć!
    Jeśli chodzi o zdjęcia, to ja nie widzę więkrzości zdjęć z posta o duńskich krajobrazach a reszta jest ok.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaczęłam poprawiać posty z niewidocznymi zdjęciami - i własnie doszłam do postu z krajobrazami - połowe wstawiłam na nowo dlatego widzisz tylko połowe, wkrótce wszystkie beda widoczne. Pozdrawaim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, wart naśladownictwa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny materiał wybrałaś, Takie drobiazgi cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pięknych materiałów uszyte te woreczki , bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze pozostawiane na moim blogu :)